تجربیات من از سریال های کره ای

نظرات من راجع به فیلم ها و سریال های کره ای
مشخصات بلاگ
تجربیات من از سریال های کره ای

سلام به همه دوستانی که به بنده سر زدن. خیلی خوش اومدید.
من به عنوان یه طرفدار سریال های کره ای توی این وبلاگ دارم نظر خودمو درباره سریال ها و فیلم های کره ای میدم و تجربیات خودمو با شما درمیون میزارم و می خوام کمکی هرچن کوچیک رو به دوستانی که می خوان فیلمای کره ای رو ببین بدم که امیدوارم خوشتون بیاد.
لطفاً با ارسال نظرات خودتون در قسمت کامنت ها نظر خودتون رو درباره بررسی هایی که داشتم بگید و کمک کنین تا با هم محتوا بهتری رو برای شما عزیزان تهیه کنم. تمومی محتواهایی که توی این وبلاگ گذاشته میشه توسط خود بنده نوشته میشه و تنها بخشای مرتبط با اطلاعات فیلم رو از جاهای دیگه میگیرم و همین کار باعث میشه زمان زیادی رو برای این کار بزارم. پس ممنون میشم اگه می خواید مطالب رو برای دوستانتون بفرستید حتماً لینک مطلب رو بفرستید تا با این کار هم دوستانتون مطلب رو بهتر ببین و هم اینجوری از بنده حمایت کرده باشید.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
شنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۴:۰۹ ب.ظ

دانلود فیلم و سریال های کره ای با سرعت بالا

من همیشه برای اینکه یه فروشگاه خوب رو برای خرید سریال های همیشه مشکل داشتم. مشکلم این بود که معمولاً یا اون سریال ها رو نداشتن و یا دی وی دی هاشون به مروز خراب میشد و یا کیفیت خوبی نداشتن و موقعی هم که می خواستم دانلودشون کنم معمولاً یا زیرنویسش مشکل داشت یا فایلش خراب بود. تا اینکه با سایت پرومویز آشنا شدم که واقعاً مشکلم رو حل کرد. امروزم میخوام این سایت برای شما دوستان به خصوص کیدرامرها معرفی کنم. امیدوارم خوشتون بیاد.

ارائه تمام فیلم ها با زیرنویس

برخلاف سایتای دیگه که معمولاً یا زیرنویس ندارن و یا زیرنویسشون سینک نیست تمامی فیلم هایی که روی پرومویز گذاشته میشه همراه زیرنویس هستن که تموماً از لحاظ sinc بودن هیچ مشکلی ندارن و می تونین به راحتی از اون استفاده کنین.

ارائه فیلم ها با موسیقی های متن

تقریباً بیشتر فیلم ها و سریال هایی که روی سایت قرار داده شدن تموم آهنگ های اون هم برای کاربران گذاشته شده و اگه شما بخواید آهنگ های فیلم رو هم دانلود کنین توی همون پست فیلم لینک دانلود آهنگ هاشم گذاشته شده

فیلم مورد نظر خودتون رو درخواست بدین

یکی از حسن های این سایت اینه که اگه فیلم و یا سریال مورد نظر خودتون رو توی سایت ندیدین می تونین توی بخش درخواست فیلم و سریال برای مدیر سایت ارسال کنین تا در کوتاه ترین زمان اون رو براتون توی سایت بزارن

دسته بندی حرفه ای سایت

سایت فیلم ها و سریال هاشو توی چند دسته بندی اصلی (سال، ژانر و...) قرار داده شده که همین مسئله پیدا کردن فیلم های مورد علاقه رو راحت تر می کنه و شما به راحتی به سراغ بخشی میرید که مورد علاقه شما باشه.

تنها محدود به فیلم و سریال های کره ای نیست

سایت پرومویز فقط فیلما و سریال های کره ای رو نمی زاره شما می تونین فیلم و سریال هال چینی، تایلندی، تایوانی و ژاپنی رو هم از این سایت دانلود بکنین.

حق عضویت پایین

دانلود از این سایت رایگان نیست و شما اگه می خواین از لینک های مستقیم فیلما رو دانلود کنین نیاز به پرداخت حق عضویت دارین که البته مبلغی که بابت حق عضویت از شما گرفته میشه برای دانلود نامحدود هستش یعنی شما برای هر مدتی که حق عضویت را پرداخت کرده باشین توی تموم طول اون مدت می تونین به هر اندازه که خواستین فیلم دانلود کنین که اگه این مورد رو با خرید فیلم از اینترنت مقایسه کنین واقعاً متوجه میشین که واقعاً هزینه ناچیزی هستش. مثلاً در حال حاضر که این متن رو دارم می نویسم هزینه اشتراک یک ماهه 10 هزار تومنه که واقعاً مبلغی نیست. البته دوستانی که مایل نیستن که حق عضویت پرداخت کنن می تونن از لینک های غیرمستقیمی که روی سایت هست هم استفاده کنن.

پشتیبانی قوی

اگه موقع پرداخت حق عضویت با مشکل رو به رو شدید یا با مشکلاتی از این دست اصلاً نگران نشین می تونین برای پشتیبانی سایت تیکت بفرستید و مشکل خودتون رو با اونا در میون بزارین. اونا در کوتاه ترین زمان به مشکل شما رسیدگی می کنن

امکان کسب درآمد

اگه شما لینکی که توی پنل حق عضویت بهتون داده میشه رو در اختیار دوستانتون قرار بدید و اونا برای خودشون اشتراک بگیرن می تونین 30 درصد حق عضویت اونا رو به عنوان پورسانت دریافت کنین و با این کار برای خودتون درآمد ایجاد کنین. اما برای این کار باید حداقل یک اشتراک رو برای خودتون گرفته باشید. حالا اگه دوست داشتید از این سایت استفاده کنین و برای خودتون عضویت بخرید برای حمایت از من از طریق لینک زیر اقدام به خرید اشتراک کنین.

https://prodl.me/client/register/0b68dcf3333701b1a8f16f8dee4bb22b

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">