تجربیات من از سریال های کره ای

نظرات من راجع به فیلم ها و سریال های کره ای
مشخصات بلاگ
تجربیات من از سریال های کره ای

سلام به همه دوستانی که به بنده سر زدن. خیلی خوش اومدید.
من به عنوان یه طرفدار سریال های کره ای توی این وبلاگ دارم نظر خودمو درباره سریال ها و فیلم های کره ای میدم و تجربیات خودمو با شما درمیون میزارم و می خوام کمکی هرچن کوچیک رو به دوستانی که می خوان فیلمای کره ای رو ببین بدم که امیدوارم خوشتون بیاد.
لطفاً با ارسال نظرات خودتون در قسمت کامنت ها نظر خودتون رو درباره بررسی هایی که داشتم بگید و کمک کنین تا با هم محتوا بهتری رو برای شما عزیزان تهیه کنم. تمومی محتواهایی که توی این وبلاگ گذاشته میشه توسط خود بنده نوشته میشه و تنها بخشای مرتبط با اطلاعات فیلم رو از جاهای دیگه میگیرم و همین کار باعث میشه زمان زیادی رو برای این کار بزارم. پس ممنون میشم اگه می خواید مطالب رو برای دوستانتون بفرستید حتماً لینک مطلب رو بفرستید تا با این کار هم دوستانتون مطلب رو بهتر ببین و هم اینجوری از بنده حمایت کرده باشید.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۹ ب.ظ

10 بازیگر زن میلیاردر کره جنویی

10 بازیگر زن میلیاردر کره جنویی

بازیگران زن میلیاردر کره ای

بازیگران زن کره ای

دوستان خیلی خوش اومدین به یه پست دیگه از من
خواستم بگم که امروز سریال باغ مخفی رو کامل دیدم و گفتم قبل از اون که بیام و متن اون رو براتون آماده کنم یه مطلب جالب راجع به پولدارترین هنرمندای زن کره ای بزارم که امیدوارم خوشتون بیاد.


چیزایی که خیلی توی مردم کره محبوبه و خیلی از مردم این کشور دنبالش هستن سه هنر بازیگری، مدلینگ و خوانندگی هستش که افرادی زیادی به دنبال این کار رفتن و بعضیاشون تونستن توی این هنرها به موفقیت و موقعیت های خوبی برسند و در کنارش درآمد خوبی رو داشته باشن.
من توی این پست می خوام 10 هنرمندی رو بهتون معرفی کنم که تونستن توی این راه به درآمد خیلی بالایی برسن به طوری که توی لیست ده نفره از پولدارترین دخترهای کره ای رو به خودشون اختصاص بدن.

آمار براساس وب سایت معتبر هستش

البته این آماری که اعلام میشه آماری هستش که از منبع معتبر برداشته شده و صرفاً مطالب جمع شده توی وب سایت های مختلف نیست. منبع و مقاله این اطلاعات رو می تونین انتهای همین پست ببینید.

1- لی یونگ آئه (Lee Young-Ae) ارزش تقریبی دارایی 52 میلیون دلار

باید بگم این بازیگری که احتمالاً همه تون اون رو با نقش یانگوم در سریال جواهری در قصر می شناسینش چند ساله که به صورت مستمر پولدارترین بازیگر زن کره ای هستش. اگه بخوایم بگیم که چرا سریال های کره ای اینقدر توی دنیا معروف شدن باید گفت که این سریال دقیقاً دلیل همین مسئله هستش. برای اینکه بهتر متوجه بشید باید بگم که این سریال به تنهایی تونست توی سال انتشارش درآمدی رو برای کشوره کره به دست بیاره که معادل 5/2 برابر درآمدی بود که شرکت سامسونگ توی اون سال داشت! این بازیگر سالی که توی کرمانشاه زلزله اومد مبلغ 45،000 دلار رو برای کمک به مردم این منطقه فرستاد. این بازیگر توی یه سریال به نام سایمدانگ بازی کرد که بیشترین درآمد یک زن رو توی کل جهان رو با این درآمد به دست آورد!

2- سونگ هائه کیو (Song Hye-Kyo) ارزش تقریبی دارایی 37 میلیون دلار

از بازیگران قدیمی و معروف کره هستش که تونسته در 40 سالگی رتبه دوم پولدارترین زنان بازیگران کره رو به خودش اختصاص بده.

3- لی هیوری (Lee Hyori) ارزش تقریبی دارایی 35 میلیون دلار

توی این لیستی که معرفی شد میشه گفت تنها کسی که شغل اصلیش خوانندگی هستش ایشونه و ایشون توی خوانندگی تونسته آهنگ های معروفی رو برای طرفدارای خودش اجرا کنه.

4- گو هیونگ جونگ (Go Hyun-jung) ارزش تقریبی دارایی 34 میلیون دلار

ایشون یکی از قدیمی ترین بازیگرای فیلم های کره ای هستش که به دلیل بازی های خوبی که داشته همیشه پیشنهادات زیادی براش وجود داشته. یکی از معروف ترین فیلم های که این بازیگر نقش درش داشته میشه به درامای ساعت شنی اشاره کرد. یکی از سریال های معروف تاریخی که این بازیگر توی اون نقش داشته میشه به ملکه سونگدوک اشاره کرد.

5- آیو (IU) ارزش تقریبی دارایی 31 میلیون دلار

این هنرمند کره ای توی دو بخش موسیقی و بازیگری فعالیت کرده. از بازیهای این بازیگر میشه به سریال عاشقان ماه اشاره کرد.

6- بائه سوزی (bae suzi) ارزش تقریبی دارایی 30 میلیون دلار

این بازیگر بیشتر معروفیتش براساس موسیقی هایی که کار کرده هستش تا بازیگریش. البته این رو هم بگم که ایشون فیلم های زیادی رو هم بازی کرده که از اون ها میشه به سریال صدای یک گل اشاره کرد.

7- جون جی هیون (Jun Ji-Hyun) ارزش تقریبی دارایی 28 میلیون دلار

شهرت این بازیگر بیشتر به خاطر بازی اون در سریال دختر گستاخ من بود که این فیلم جزء پردرآمدترین سریال ها نه توی کره بلکه توی کل آسیا هستش!

8- چویی جی وو (Choi Ji-Woo) ارزش تقریبی دارایی 5/27 دلار

این بازیگر رو میشه به عنوان یکی از پرکارترین بازیگرای کره ای معرفی که به طوری که تقریباً توی هر سال حداقل توی یک فیلم بازی کرده. از فیلم هایی که این بازیگر توی اون بوده میشه به روزهای زیبا در سال 2001، سوناتای زمستانی در سال 2002، راه پله به بهشت در سال 2003 و خاندان مشکوک در سال 2013 اشاره کرد.

9- کیم تائه هی ارزش تقریبی دارایی 25 میلیون دلار (Kim Tae Hee)

نکته جالبی که درباره این بازیگر و مدل وجود داره نحوه ورودش به این عرصه هستش. وقتی که این بازیگر سوار مترو میشه که به دیدن یکی از آشناهاش بره اتفاقی با یه مدیر تبلیغات پوشاک بر می خوره که اون فرد به خاطر ظاهر و استایلش بهش کارتشو میده و به همین صورت باعث میشه که اون وارد این فضا بشه

10- کیم یو جونگ ارزش تقریبی دارایی 16 میلیون دلار (Kim Yoo-Jung)

احتمالاً با این بازیگر آشنایی داشته باشین چون این بازیگر وقتی که کوچیک تر بود نقش بچگی خیلی از شخصیت ها رو داشته. از سریال هایی که این بازیگر بازی کرده میشه به افسانه خورشید و ماه (نقش کودکی یئون وو)، افسانه دونگ یی (نقش کودکی دونگ یی)، ایلجیمائه (نقش کودکی یون وون چائه)، فروشگاه ست بیول تازه کار (نقش ست بیول) و... اشاره کرد.
منبع مطالب گفته شده: nobiapage.com
لینک مقاله: https://nubiapage.com/top-10-richest-korean-actresses-highest-paid

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">