تجربیات من از سریال های کره ای

نظرات من راجع به فیلم ها و سریال های کره ای
مشخصات بلاگ
تجربیات من از سریال های کره ای

سلام به همه دوستانی که به بنده سر زدن. خیلی خوش اومدید.
من به عنوان یه طرفدار سریال های کره ای توی این وبلاگ دارم نظر خودمو درباره سریال ها و فیلم های کره ای میدم و تجربیات خودمو با شما درمیون میزارم و می خوام کمکی هرچن کوچیک رو به دوستانی که می خوان فیلمای کره ای رو ببین بدم که امیدوارم خوشتون بیاد.
لطفاً با ارسال نظرات خودتون در قسمت کامنت ها نظر خودتون رو درباره بررسی هایی که داشتم بگید و کمک کنین تا با هم محتوا بهتری رو برای شما عزیزان تهیه کنم. تمومی محتواهایی که توی این وبلاگ گذاشته میشه توسط خود بنده نوشته میشه و تنها بخشای مرتبط با اطلاعات فیلم رو از جاهای دیگه میگیرم و همین کار باعث میشه زمان زیادی رو برای این کار بزارم. پس ممنون میشم اگه می خواید مطالب رو برای دوستانتون بفرستید حتماً لینک مطلب رو بفرستید تا با این کار هم دوستانتون مطلب رو بهتر ببین و هم اینجوری از بنده حمایت کرده باشید.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۰۱ ب.ظ

بروز مشکل بعد از آپلود ویدیو

بروز مشکل بعد از آپلود ویدیو

گیر کپی رایت یوتیوب

بلاک شدن ویدیو سریال شکلات

سلام دوستان

امروز یه خبر بد دارم. می خواستم بگم که متأسفانه یوتیوب بعد از دو ویدیو فهمیده که من دارم قانون کپی رایت رو نقض می کنم!. من یه فیلم بسیار جالب رو برای سریال شکلات (که خیلی هم روش کا کرده بودم) درست کرده بودم که با وجود اینکه صدای فیلم رو کامل حذف کرده بودم یوتیوب گیر داده بود به خود تصویر فیلم و به همین دلیل ویدیویی رو که با اون همه زحمت درستش کرده بودم روی آی پی ها بلاک کرده.

نکته جالب قضیه

نکته جالب این قضیه اینه که قبلاً دوتا فیلم به همین روش درست کرده بودم که به اونا گیر نداده بود ولی سر این ویدیو کلید کرده بود که کپی رایت داره و مال شرکت JTBC هستش. این جوری باعث شد تموم زحماتی که من برای ویدیو کشیده بودم هدر بره. نکته جالب دیگه قضیه اینجاست که سکانس هایی که از فیلم برداشته شده تحت هیچ شرایطی انتهای فیلم رو لو نمیده و حتی معرفی و بررسی که من با «زبان فارسی» از اون داشتم داستان فیلم رو لو نداده ولی با این وجود کپی رایت کلیم گرفته

امکان ساخت مجدد هم ندارم

متأسفانه فایلای خام ویدیوی درست شده رو ندارم که دوباره اون رو اصلاح کنم و دوباره آپلودش کنم و نکته دیگه این که چون کلاً داستان فیلم یادم رفته نمی تونم دوباره یه فیلم جدید ضبط کنم به همین دلیل امکان ضبط مجدد فیلم برام مقدور نیست.

درخواست برداشتن کپی رایت رو هم دادم

چون به نظرم این ایرادی یوتیوب گرفته یه ایراد کلاً بی خودی بوده به همین دلیل روی این کارشون اعتراض زدم و گفته بودم که این فیلم صرفاً review بوده که آخرش هم انتهای فیلم لو نخورده. تا به حال هنوز یوتیوب جوابی به من نداده اما اگه جواب داد و اون ایراد رو برداشت حتماً ویدیوشو توی وبلاگ میزارم که ببینید.

استفاده از عکس به جای فیلم

در نهایت خواستم بگم که به دلیل اینکه یوتیوب به فیلم گیر داده دیگه مجبورم از این به بعد با استفاده از عکس کار بررسی فیلم رو بزارم که بعد از این این مشکلات پیش نیاد. البته به زودی اگه مشکل کپی رایت برطرف نشد و همچنان مشکل پابرجا بود بررسی فیلم رو که نه ولی یه معرفی از فیلم به صورت پست میزارم که امیدوارم این مشکل برطرف بشه و بتونم ویدیو رو براتون بزارم.

نظر خودم در مورد کپی رایت یوتیوب

با وجود اینکه الان خودم گیر این کپی رایت خوردم اما به هیچ وجه مشکلی با رعایت قانون کپی رایت ندارم و به نظرم میشه حداقل در مورد ویدیو این مورد رو رعایت کرد. اما به این هم اعتقاد دارم که باید قواعد کپی رایت توی یوتیوب بهتر بشه و صرفاً به یه دلیل های واهی نمیشه یه دفعه تا پله آخر رفت. به نظر من بهتره که یوتیوب در وهله اول باید خودشو در جایگاه صادر کننده حکم نذاره و بدون اینکه به صاحب اثر خبر بده بیاد و خودش ایراد کپی رایت بگیره حداقل می تونست به سازنده اطلاع بده، بعد اگه سازنده ایراد گرفت اون موقع بررسی بشه که حق با کدوم طرفه

برنامه فیلم بعدی

راستی خواستم یه خبر خوش دیگه هم بهتون بدم. یه بررسی سریال دیگه رو آماده کردم که به زودی بعد از ادیت فیلم اون رو توی یوتیوب براتون میزارم. بررسی سریال بعدی در مورد فیلم ملکه کی هستش که یکی از بهترین فیلم های تاریخی کره س که تونسته جوایز زیادی رو از جشنواره های مختلف به دست بیاره. توصیه می کنم حتماً فیلمی رو که آماده کردم ببنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">