تجربیات من از سریال های کره ای

نظرات من راجع به فیلم ها و سریال های کره ای
مشخصات بلاگ
تجربیات من از سریال های کره ای

سلام به همه دوستانی که به بنده سر زدن. خیلی خوش اومدید.
من به عنوان یه طرفدار سریال های کره ای توی این وبلاگ دارم نظر خودمو درباره سریال ها و فیلم های کره ای میدم و تجربیات خودمو با شما درمیون میزارم و می خوام کمکی هرچن کوچیک رو به دوستانی که می خوان فیلمای کره ای رو ببین بدم که امیدوارم خوشتون بیاد.
لطفاً با ارسال نظرات خودتون در قسمت کامنت ها نظر خودتون رو درباره بررسی هایی که داشتم بگید و کمک کنین تا با هم محتوا بهتری رو برای شما عزیزان تهیه کنم. تمومی محتواهایی که توی این وبلاگ گذاشته میشه توسط خود بنده نوشته میشه و تنها بخشای مرتبط با اطلاعات فیلم رو از جاهای دیگه میگیرم و همین کار باعث میشه زمان زیادی رو برای این کار بزارم. پس ممنون میشم اگه می خواید مطالب رو برای دوستانتون بفرستید حتماً لینک مطلب رو بفرستید تا با این کار هم دوستانتون مطلب رو بهتر ببین و هم اینجوری از بنده حمایت کرده باشید.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶ ق.ظ

بررسی سریال تاریخی خدمتکاران

سلام به همه دوستان وبلاگ تجربیات من از سریال های کره ای

توی پست امروز می خوام نظرم رو درباره سریال تاریخی خدمتکاران بگم. قبل از اون که بریم سراغ بررسی فیلم مثل سری قبل خواستم بگم که این بررسی من صرفاً جنبه نظر شخصی من رو داره و تحلیل و نقد فیلم به صورت تخصصی نیست به همین دلیل ممکنه نظر من با بعضی از دوستان مخالف باشه و اونها این متن رو نسپندند و حق هم دارن که با محتوای تولیدی من مخالف باشن منتها اگه با حرف های بنده موافق نیستین می تونین مخالفت خودتون رو به صورت کاملاً محترمانه در قسمت نظرات برای بنده ارسال کنین.

بررسی سریال تاریخی خدمتکاران

قبل از اون که به بررسی سریال بپردازم و نظر شخصی خودم رو درباره سریال بگم بزارین اول یه سری اطلاعاتی رو راجع به سریال بهتون بدم. البته متأسفانه اطلاعات این سریال در سایت معتبری وجود نداشت به همین دلیل نمی تونم تموم این این اطلاعات رو تأیید کنم و فقط اونا رو بازگو می کنم. اگه شما اطلاعات دقیق تری در این باره دارید توی قسمت کامنت ها با من درمیون بزارید تا اطلاعات دقیق تری رو توی این پست بزارم

مشخصات فیلم

نام های سریال:  خدمتکاران | پیشخدمتان | مستخدمان | Servants | Hanyeodeul | Maids

ژانر: عاشقانه | تاریخی | درام

تعداد قسمت ها: 20 قسمت

بازیگران اصلی فیلم: Jung Yoo Mi , Oh Ji Ho

 

خلاصه داستان:

داستان فیلم در دوره حکومت امپراطوری چوسان (چوسان جدید) اتفاق میوفته که درباره یک خانواده از طبقه مرفه و درباری هستش که به خاطر یک توطئه ای که توسط یکی دیگر از افراد درباری صورت میگیره پدر خانواده به طرز فجیعی اعدام میشه و تنها فرزند خانواده که دختره به همراه خدمتکارش به عنوان برده به خانواده دیگه حکومتی فروخته میشن و ...

اما بررسی سریال

بازم مثل پست بررسی سریال تاریخی سایمدانگ که قبلاً گذاشتم میام و سریال رو به بخش های مختلف تقسیم می کنم و هر بخش رو به صورت جداگانه مورد بررسی قرار میدم.

شخصیت های حاضر در سریال

کوک این یاب (Kook In Yeob): این شخصیت با بازی Jung Yoo Mi نقش محوری و کاراکتر اصلی این سریاله که داستان حول محور زندگی اون می چرخه که یک شخصیت بسیار قوی در عین حال رنج دیده به تصویر کشیده شده که شما در طول سریال این شخصیت را بدون مواجهه با مشکل نمی ببینید و این کاراکتر به شدت مورد هجوم اتفاقات بد در زندگی خودش هست.

مومیونگ (Moo Myeong): شخصیت محوری مرد این سریال هم فردی به نام Moo Myeong با بازی Oh Ji-ho هستش که این کاراکتر در ابتدای فیلم یک شخصیت مرموز و دارای توانایی رزمی بالایی هستش که در فیلم دائماً شخصیت و هویت اصلی خود رو از بقیه افرادی که باهاشون در ارتباط هستش رو مخفی نگه میداره که واقعاً آدم تا نزدیکی های آخر سریال نمی دونه که اون شخصیت منفی فیلم هستش یا مثبت که البته برای اون که فیلم اسپویل نشه این مورد رو نمی گم :)

از لحاظ بار احساسی سریال

باید بگم که این سریال مثل تموم سریال های کره ای دیگه اون جنبه احساسات و عاطفی فیلم زیاده ولی اگه بخوایم با بقیه سریال ها مقایسه ای داشته باشم یه خورده از لحاظ ارتباط احساسی افرادی که به هم علاقه دارند، نسبت به سایر فیلم های کره ای کمتره اما نه خیلی. البته از لحاظ مخاطب و برانگیختن احساسات اون میشه گفت این مورد خیلیه چون توی فیلم به دلیل مشکلات فراوانی که برای شخصیت اصلی پیش میاد افرادی که یه خورد احساساتی باشن ممکنه به شدت درگیر این اتفاقات بشن و احساساتشون تحریک بشه و حتی به گریه شون بندازه!

از لحاظ حرکات رزمی

اگه شمام اهل دیدن فیلم های کره ای به خصوص فیلم های تاریخی زیاد می بینین، حتماً می دونین که جزء لاینفک تموم سریال های تاریخی کره ای حرکات رزمی هستش و نمیشه فیلم تاریخی کره ای رو دید که در اون حداقل یه صحنه حرکات رزمی در اون نباشه. این فیلم هم از اون قاعده مستثنی نیست و در اون صحنه های مبارزه ای هم وجود داره. بیشتر مبارزاتی که در این فیلم هستش به صورت فردی و تک نفره هستش یعنی مبارزان به صورت جنگ در اون نیست میشه گفت که سریال رو میشه تا حدی رزمی دونست ولی این طور هم نیست که خیلی زیاد باشه یعنی یه خورده بیشتر از سریال سایمدانگ ولی نه به اندازه فیلم هایی مثل جومونگ، امپراطور دریا و امپراطور بادها

از لحاظ جنبه طنز فیلم

توی این سریال صحنه های خنده دار اتفاق میوفته ولی چون اتفاقات منفی توی این سریال زیاده میشه گفت که تا حدود زیادی این بخش اصلاً به چشم نمیاد ولی در کل این بخش از فیلم یه حسنی که داره تا یه حدی اون بار احساسی رو کمتر می کنه و آدم افسردگی نمیگیره :)

از لحاظ تعداد قسمت ها

شاید اینجا از خودتون بپرسین که چرا دارم از لحاظ تعداد قسمت ها سریال رو بررسی می کنم ولی نکته مهمی هستش که باید در این مورد بگم. همون طور که در ابتدای پست گفتم تعداد قسمت های این سریال 20 قسمته. به نظرم بهتر بود که تعداد قسمت های این سریال بیشتر بود و حداقل 35 قسمت از اون ساخته می شد. اینم به این دلیل هستش که به نظر من روند سریال خیلی سریع هستش و به همین دلیل میشه گفت تا حدودی خسته کننده میشه. می شد با اضافه کردن تعداد قسمت های سریال یه خورده جلوی ریتم زیاد سریال رو گرفت و سریال رو بهتر کرد.

آخر فیلم

برای اون که فیلم اسپویل نشه ترجیح میدم که آخرش رو لو ندم و نگم ولی در کل میشه گفت فیلم به زیبایی تموم میشه و واقعاً به نظرم آخرش قصدشون این نبود صرفاً فیلم رو تموم کنن و به نظرم فیلم به بهترین روش تموم میشه

و در آخر

ممنون از اینکه تا انتهای این متن رو خوندید و امیدوارم از بررسی فیلمی که انجام دادم و براتون گذاشتم خوشتون اومده باشه اگه شمام نظری درباره این فیلم دارین یا با حرف هایی که درباره این سریال زده شده مخالف هستین اونا رو توی کامنت برای من ارسال کنین. لطفاً نظر خودتون رو هم درباره کلیت کاری که شروع کردم رو بهم بگید خیلی دوست دارم نظراتتون رو در این باره بشنوم. تموم نظراتتون خونده میشه و تا اونجایی که برام مقدور باشه بهشون عمل می کنم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">