تجربیات من از سریال های کره ای

نظرات من راجع به فیلم ها و سریال های کره ای
مشخصات بلاگ
تجربیات من از سریال های کره ای

سلام به همه دوستانی که به بنده سر زدن. خیلی خوش اومدید.
من به عنوان یه طرفدار سریال های کره ای توی این وبلاگ دارم نظر خودمو درباره سریال ها و فیلم های کره ای میدم و تجربیات خودمو با شما درمیون میزارم و می خوام کمکی هرچن کوچیک رو به دوستانی که می خوان فیلمای کره ای رو ببین بدم که امیدوارم خوشتون بیاد.
لطفاً با ارسال نظرات خودتون در قسمت کامنت ها نظر خودتون رو درباره بررسی هایی که داشتم بگید و کمک کنین تا با هم محتوا بهتری رو برای شما عزیزان تهیه کنم. تمومی محتواهایی که توی این وبلاگ گذاشته میشه توسط خود بنده نوشته میشه و تنها بخشای مرتبط با اطلاعات فیلم رو از جاهای دیگه میگیرم و همین کار باعث میشه زمان زیادی رو برای این کار بزارم. پس ممنون میشم اگه می خواید مطالب رو برای دوستانتون بفرستید حتماً لینک مطلب رو بفرستید تا با این کار هم دوستانتون مطلب رو بهتر ببین و هم اینجوری از بنده حمایت کرده باشید.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
يكشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۰، ۰۸:۴۲ ق.ظ

بررسی سریال کشتی بیمارستانی

بررسی سریال کشتی بیمارستانی

سریال کره ای کشتی بیمارستانی

سریال کشتی بیمارستانی

توی این پست قصد دارم سریال کشتی بیمارستانی رو معرفی کنم و نظر خودم رو راجع بهش بگم. قبل از هرچیز بگم که این مطلبی که نوشتم صرفاً نظر شخصی منه و بررسی تخصصی و نقد فیلم نیست پس اگه با نظرات من موافق نیستین می تونین توی قسمت کامنت ها نظر خودتون رو راجع به گفته های من بگید. و مطلب دیگه هم اینه که چند وقت دیگه یه ویدیوی کامل بررسی از این فیلم رو ضبط می کنم و به محض آماده شدن لینکش رو توی همین پست میزارم پس منتظر خبرهای بعدی من باشید.

اما بریم سراغ یه معرفی کوتاه از فیلم

مشخصات سریال

سریال کشتی بیمارستانی محصول شبکه MBC کره جنوبی هستش که ساخت اون برمی گرده به سال 2017 میلادی. تاریخ پخش این سریال توی کره 30 اگوست 2017 (8 شهریور 1396) هستش که توی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بوده. ژانر این فیلم پزشکی، عاشقانه عنوان شده. تعداد قسمت های این سریال هم 40 قسمت 35 دقیقه هستش. از بازیگرای این سریال نیز میشه به Ha Ji won – Kang Min hyuk – Lee Seo won (بازیگر نقش ملکه کی) اشاره کرد.

داستان فیلم

داستان فیلم درباره یه عده پزشک هستش که هرکدوم بنا به دلایلی توی کشتی کار می کنن که وظیفه ش انجام خدمات پزشکی سیار به روستاها و جزیره های اطراف هستش. و داستان فیلم حول و حوش اتفاقاتی هستش که برای این اکیپ میوفته.

اما نظر خودم راجع به سریال

برای اینکه بتونم نظر دقیق تری راجع به سریال بدم باید اون رو به بخش های مختلفی تقسیم کنم و از چند جنبه اون رو بررسی کنم

از لحاظ خط داستانی

باید بگم که داستان مثل سریالهایی مثل پرستاران و آناتومی گری می مونه اما با این تفاوت که توی این سریال یه نفر بیشتر از بقیه دو مرکز سریال هستش و بقیه تا حدودی نقش های جنبی رو دارن. توی سریال یه خط داستانی اصلی وجود داره که همون زندگی دکتر سونگ (هاجی وون) هستش اما توی قسمت های مختلف به زندگی بقیه پرسنل هم اشاره میشه ولی در کل از لحاظ خط داستانی خوبه و واقعاً گیراست

از لحاظ روابط و احساسات

از لحاظ روابط و احساسات باید بگم که سریال تم عاشقانه داره (که همون طورکه توی ژانرش اشاره شد) اما کل سریال به اون پرداخته نشده و میشه گفت جنبه پزشکی سریال از بقیه جنبه های اون (کمدی، عاشقانه و...) بیشتره که واقعاً به نظر شخصی من این کار خیلی جذاب بود و واقعاً فیلم رو برای من بیننده جذاب تر کرده بود.

از لحاظ جنبه پزشکی

باید بگم هرچند که از جنبه پزشکی سریال خوشم اومد اما باید بگم که این مورد اشکالاتی هم داشت و واقعاً بعضی از موارد با واقعیت جور در نمی اومد. مثلاً جراحی که رشته کاریش اصلاً ربطی به ارتوپدی نداشت عمل پیوند دست رو انجام داد و مثلاً بیماری که گفته می شد اگه سرطان به ریه ش بزنه امکان زنده موندنش صفره مشکلش حل شد! به همین دلیل با وجود اینکه سریال توی بخش های پزشکیش خوب عمل کرده بود اما این سوتی ها رو هم داشت که بهتر بود اصلاح می شد.

نظر کلی من راجع به این فیلم

اگه بخوام به صورت کلی نظر بدم و بگم که در کل فیلم چطوریه باید بگم که فیلم واقعاً سرگرم کننده هستش و واقعاً خوبه اما من به شخصه این فیلم رو نمی تونم توی رده عالی قرار بدم. یعنی از این که این فیلم رو دیدم خوشحالم ولی به شخصه سریالی نیست که بگم که واقعاً عالی بود و اینکه بخوام دوباره اون رو ببینم. خودم به شخصه انتظار نداشتم بازیگری مثل هاجی وون با اون بازی درخشانش توی سریال ملکه کی بیاد و توی این سریال بازی کنه ولی با وجود اینکه سریال رو یک سریال قوی نمی دونم ولی بازی بازیگراش عالی بود و واقعاً خوب بود.

پیشنهاد می کنم یا نه؟

در کل اگه به سریال های پزشکی علاقه دارید که به صورت روزانه اتفاقاتی توی اون میوفته این سریال می تونه سریال سرگرم کننده ای براتون باشه.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">